21 august 2014

Et hurtigt visit

Min elskede havde et lille aerinde i Charlton til aften, saa jeg luskede med i bilen og lokkede ham med paa en lille omvej.


Omvejen gik til the Thames Barrier. Jeg ville lige se hvor meget vand der var i floden, men der var ikke meget at komme efter der! Sidst vi var paa visit der stod det ganske anderledes til, for da var barrieren lukket tiere end den var aaben.

Paa over 3 aar har barrieren vaeret lukket grundet oversvoemmelsesfare 174 gange - de 50 i loebet af det sidste aar. I dag var ikke en af de dage, tvaert imod!


4 kommentarer:

AagePK sagde ...

Det ligner jo grangiveligt nogle stål-croissenter fra denne vinkel. Jeg må se, hvad jeg har i køleskabet.

Eva sagde ...

Jo,jo, naturen bestemmer selv, - vand eller ikke vand. Og vi kan bare tage billeder og bygge barrierer og håbe på det bedste :)
Smukt sted.

Tina - omme i London sagde ...

Aage - fik du maven fyldt?

Eva - ja, naturen er ikke saadan at bide skeer med. :)

AagePK sagde ...

Jeps, nu har jeg jern-hård mave! :-)