02 marts 2013

Store flyttedag...

Denne fredag for et aar siden tikkede der en besked ind paa min mobiltelefon klokken 15.31 fra min veninde: "Oeh hej Tina, jeg sidder paa vores kaffebar i Billund... saadan set paa vej over for at hjaelpe jer i weekenden". Klokken 21.05 hentede vi min veninde i Liverpool Street og saa skal jeg ikke sige andet end vi knoklede - i 48 timer, inden vi satte hende paa en flyvmaskine tilbage til DK igen.



Jep - det er et aar siden vi flyttede ind her paa matriklen. Jeg kom lige i tanker om det, da jeg sad paa trappen og var ved at tage mine stoevler paa i morges. Her er sket en hel del siden da - og i naeste weekend vender min veninde frygteligt tilbage, denne gang medbringende hendes soede mand. Vi glaeder os - og vi vil bare ikke saa meget som loefte en finger i den weekend; der skal nydes! 




Ingen kommentarer: