24 juli 2011

Sommer i London

Min elskede ser Formel 1 (GAAAB!!!) fra Nurburgring i Tyskland. Der er tilsyneladende pivendes koldt, helt nede i en 12-14 grader. Vi har haft det koldt og vaadt her i det meste af Juli, men dog ikke saa koldt, omkring 17 grader, som i mine oejne er minimum 5 grader for koldt i Juli maaned. 
Da vi stod op i morges konstaterede jeg at det endnu ikke har vaeret undertroejevejr denne sommer og jeg har slet ikke faaet noget sol paa skuldrene og benene.


Vejrguderne maa have hoert mig, for saa sent som i gaar blev jeg noedt til at have en cardigan paa, naar jeg var i skyggen; det havde jeg ikke behov for i dag.  I eftermiddags var her saadan rigtig sommervarmt, med solvarme brombaer og hvad ved jeg.


Hygge er ikke noget vi goer i lige for tiden, da vi langt det meste af vores moeblement er flyttet ud og koeleskabet er saa godt som tomt. Heldigvis var der raad for det, for man kan da altid koebe sig til en sandwich og en enkelt oel kan man da altid drive op. Da vi sad der paa vores raa traemoebler og gnaskede paa en toer sandwich sagde min elskede pludselig: "det her minder mig om da vi flyttede ind". Han huskede nu lidt forkert, for dengang have vi ikke andet en en trappe at sidde paa - desuden fik vi fish & chips, men hyggen, den var der!


Aah - og mht temperaturen, saa froes vi bestemt ikke i dag!

4 kommentarer:

Sussi / Sussinghurst sagde ...

S.O.S. send os sol

Tina - omme i London sagde ...

Sussi - jeg vil gerne dele, men I faar sgutte det hele! :)

Eva sagde ...

I dag er der da 15 grader her til morgen, i går var der kun 12 og øsende regn hele dagen. Det må gerne snart ændre sig.

Pas nu på, du ikke falder ned fra taget :)

Tina - omme i London sagde ...

Eva - det er jeg slet ikke bange for, men tak. :)