19 juni 2011

Ekommunikation med en 7aarig

Jeg fik en invitation per email fra min nevoe, som gerne ville se mig til hans 8-aars foedselsdag. Invitationen var aldeles farvestraalende og indeholdt et arsenal af forskellige smileys, dansende hummere, lagkager, bestik og et par transistorradioer. Jeg elsker at boernene er blevet saa gamle at de kan finde ud af at sende emails og isaer at bruge de smaa grafiske morsomheder. Jeg maa til at oeve mig, saa jeg ikke falder bagud med den rivendes udvikling!  he he - jeg har allerede fundet en side hvor jeg kan finde lidt at klistre i mine svar. 


Jeg sendte et "ja tak" tilbage og udbad en oenskeseddel; den kom i dag. Den er ikke gengivet lige saa farvestraalende her som den var paa emailen, men hold da helt ferie, hvor havde jeg glemt hvor lang saadan en liste kan blive, naar man bare er 7 aar gammel!


Oenskeseddel: 


Star wars lego
Star wars til wii
Star wars 2 til ps.2 og wii
Snyde kort til ds
mgp. 2002´cd
3d ds
7 i dragonoid 1
eksprimentsæt
Helikopter og bil
Super bil bane
Højhastighedstog lego
Motoriseret I carly tilfældig dans
Ild sving pois
Ild fakkel
Paint ball med små kugler
Penge
Tromme
Lego police station
Guldfisk
Genopladelig bil
Computer stik (USB pen)
Asivik hiker 50/40 liter
Lego ninja go
Penalhus
Junior spejder dolk
Catch ball sæt
Badmintonsæt
Stang tennis
Snorkel sæt
Spejder hat (Bøllehat model)


At det stakkels barns faster saa ikke aner hvad halvdelen er, er en helt anden sag, men det er sgi da en skoen liste at gaa igang med!

Ingen kommentarer: