15 juni 2011

Det store i det smaa

Hver morgen gaar jeg ned gennem et industrikvarter. Man kan se det som grimt, beskidt, graat og mange andre ting, men for det foerste har jeg en forkaerlighed for industri og for det andet saa er det slet ikke svaert at faa oeje paa det smukke saadan et sted.


Jeg havde lidt ekstra tid i morges, da jeg af uanede aarsager var vaagnet ti minutter foer normalt. Heldigvis havde jeg mit billedferingsapparat med - det har jeg jo altid. :)


Hvert aar kommer der flere og flere valmuer i omraadet. Jeg goer mit for at soerge for at froeene bliver spredt og gad vide om ikke jeg kom til at sprede nogle faa andre steder sidste aar ogsaa. Der er mange forskellige af slagsen, forskellige kuloerer, faconer og stoerrelser.


Evnen til at se det store i det smaa er en evne der ikke er alle forundt. Jeg er evigt taknemmelig over at besidde den evne.

4 kommentarer:

Eva sagde ...

Skønne billeder af små skønheder.

randiglensbo.dk sagde ...

Skønheden ligger jo tit i detaljen - godt at have øje for den :-)

Randi

Tina - omme i London sagde ...

Eva - tak og ja, de er sgi da skoenne.

Randi - hoert! :)

Anita Thomhave Simonsen sagde ...

hvor dejligt et indlæg..ja helt utroligt hvad du har fundet, faktisk...jeg nyder alle billederne...

venligst Anita