06 oktober 2009

Paa udflugt med mor

Den anden dag skulle vi lige have udfoert et par aerinder, saa jeg skyndte mig at tage skoene paa, gribe fotografiapparatet og sige ja tak til en tur til fastlandet med min fru moder, mens min elskede og far blev hjemme og passede matriklen.

P1340112

Vi stoppede i Jebjerg, hvor jeg faktisk ikke er specielt godt kendt. Jeg havde en rigtig god veninde der i tidernes morgen, og en enkelt kammerat kan jeg ogsaa huske boede der, men der ud over har jeg aldrig rigtig haft lejlighed til at komme der meget. Det er ellers en rigtig paen og hyggelig lille by.

P1340123

I Jebjerg ligger der tre store planterelaterede firmaer. En af dem er Jebjerg Plantehandel, som er en fantastisk fin forretning. Jeg var virkelig vildt imponeret. Jeg har aldrig vaeret der foer, men det er helt sikkert, jeg haaber jeg kommer der igen. Udvalget og kvaliteten af planterne og andet godt i forretningen var noget helt specielt. Saadan en forretning ville lave en stoerre formue her i London, men der var nok ikke mange der kunne finde raad til at knalde saadan en kaempe forretning op paa Londonsk jord!

P1340127

Vi havde egentlig ikke rigtig tid til at vaere paa udflugt, saa vi skyndte os hjem igen efter endt aerinde, men jeg naaede da at nyde udsigten over de groenne marker, med hvide vindmoeller mod den blaa blaa himmel. Lige praecis i fredags var vejret altsaa helt faenomenalt.

3 kommentarer:

FUUR. sagde ...

DDet er ikke striben efter "Air force one" man ser på billedet.

Det var en god tur Tina.
Nu er det hverdag igen,
her er blevet så stille.

Conny sagde ...

Et rigtig smuk syn af så mange blomster,jeg er ret heldig der ligger en god plantehandel tæt på hvor jeg bor.

Tina - omme i London sagde ...

Moar - mon ikke ogsaa I traenger til der er lidt stille i et stykke tid?

Conny - naar du kommer op paa de kanter skulle du tage at gaa derind. De har ogsaa en masse flotte krukker og andet nips.