01 oktober 2009

En frisk morgenvandring

Jeg havde lidt transportproblemer i morges og endte med en gaatur fra Waterloo station til kontoret, en tur paa omkring 3km. Solen skinnede, himlen var blaa og jeg maa aerligt indroemme at jeg noed det, til trods for jeg saa kom for sent paa arbejde! Jeg har en hulens masse jeg skal naa i dag, for vi flyver til DK i aften og jeg bliver noedt til at gaa tidligt. Oh well, arbejdet render nok ingen steder mens jeg er paa udflugt og alt det jeg skal naa derhjemme tror jeg ogsaa nok de unge mennesker lader ligge til vi kommer hjem igen. :)


Skulpturen staar uden for the Royal Festival Hall paa the South Bank. Den hedder "London Pride" og er lavet af Frank Dobson, som sammen med Henry Moore og Dali er en af mine yndlings skulptoerer (hvordan hulen skriver man det?)
Jeg holdt mig i skindet og skyndte mig op til kontoret, men tog dog en enkelt lille billedferingspause undervejs...

5 kommentarer:

FruE sagde ...

God tur til DK :-)

Lene sagde ...

Husk nu at hvis vejen falder forbi Nordjylland, så giv et praj :-)

Lizelotte sagde ...

Skulptører ... hehe ... du har taget skade ... det hedder vist en billedhugger på dansk...

Conny sagde ...

Jeg vil håber du får nogle dejlige dage i DK

Tina - omme i London sagde ...

Tak tak - ogsaa for oversaettelsen Lizelotte! :)