17 oktober 2009

Efteraaret kommer vel?

I dag saa jeg for foerste gang en haandfuld brune blade paa jorden. For en lille maanedstid siden var min veninde og jeg ved at komme i tanker om at efteraaret saa mere fremskredent ud her end i DK, men det fik vi vidst rimelig hurtigt manet i jorden.

IMG_4847

Her er stadig meget lunt i forhold til at vi er halvvejs gennem Oktober. I dag har vi haft mindst 14 grader og indtil temperaturen falder lidt og vi faar en god efteraarsstorm bliver der nok ikke det store loevfald.

IMG_4849

Bladene er ellers ved at tage nogle rigtig flotte kuloerer, som var lige ved at faa mig til at komme for sent til toget i morges! Jeg er simpelthen en skraekkelig dagdroemmer og jeg aner da ikke hvordan det skal gaa, naar jeg faar et bedre mobilbilledferingsapparat (naar de kan sippe sig til at faa den ud i butikkerne!) og kan tage gode billeder igen. Gad vide om jeg nogensinde naar paa arbejde?

Ingen kommentarer: