27 oktober 2009

Aftenens godnatbillede

27102009018 Maaneskin over Themsen.

8 kommentarer:

FUUR. sagde ...

Sad her i aften, og så på akkurrat samme billede.
Der var dog ingen højhuse bag,
"kun" Limfjorden, lysene fra færgen og teglværket på Branden.
Fjorden er blik.
Det er vildt smukt.
Er du her lige lidt, søde.

Anne Moloney sagde ...

Godt nok smukt!

Donald sagde ...

At tage nattebilleder kan være svært - jeg gætter at det nye mobilledferingsapparat har givet god hjælp, enten med automatikken eller med passende myriader af indstillinger til dette specielle formål.

Regnvejrs-reflekser og nattebilleder er ikke rigtig lykkedes for mig endnu.

Tina - omme i London sagde ...

Moar - du kan tro jeg lige var der. Jeg elsker naar fjorden er blik!

Anne - ja ikke. :)

Donald - det er helt 100% automatik. Jeg har aldrig laert at fotografere, men jeg proever mig frem og det er jo let nok naar maskineriet er helt og aldeles idiotsikret. :)

Helle K. sagde ...

Sikke en natstemning - virkelig smukt :)

Conny sagde ...

Det er bare så smuk så smuk.

Lene sagde ...

det kamera og så dit blik for motiver, det kan kun blive godt :-)

Tina - omme i London sagde ...

Helle K - jeg noed det ogsaa. :)

Conny - ja, det lugter da lidt af fjorden. :)

Lene - a saje tak!