30 november 2007

Julemaerket 2007

Saa er Julemaerket koebt og installeret paa min email adresse. Jeg synes det er saa fedt at Julemaerkefonden har haft sans og samling nok til at foelge med tiderne og soerge for at faa deres maerke paa emails saa vel som paa almindelig snail mail.
Hvis du har lyst at faa et julemaerke paa din email, kan du mod betaling af den beskedne sum af 50kr opfylde dette oenske ved at trykke lige
Ifoelge websiden modtager Julemaerkefonden kun et lille beloeb fra det amtskommunale sygehusvaesen, men ellers ingen offentlig hjaelp.
Desvaerre er jeg ikke i Danmark paa soendag, men var jeg, saa er der ingen tvivl om jeg ville med paa julemaerkemarchen. Jeg har stadig mine medaljer fra da jeg plejede at gaa den i 70erne og 80erne (maa det have vaeret!). Kig HER og se hvor din naermeste afgang gaar fra.
Pludselig har vi naaet den sidste dag i November og julen staar lige for doeren. Jeg tror jeg vil saette lidt julestads op i denne weekend, foer vi faar en Dansk invasion i naeste weekend.
Juletraet ovenfor moedte jeg paa min vej i dag.

Ingen kommentarer: