07 november 2007

Held eller forstand?

Det kan godt vaere jeg ikke er saa klog, men saa er jeg til gengaeld heldig!

I maj maaned vandt jeg en 4gb iPod nano, bare ved at laegge mit visitkort i en hat til lodtraekning, nu har jeg sgi gjort det igen, men denne gang er gevinsten en ganske anden...

For en uges tid siden var jeg til "The Wealth Management awards ceremony" og som altid var der en lille prize draw som jeg deltog i, sammen med alle de andre der var moedt op - og saa vandt jeg sgi da igen!

Jeg anede ikke hvad det var jeg havde vundet, men blev helt elektrisk, da jeg fandt ud af hvad det var, for jeg elsker at sejle og her kommer forklaringen paa prisen:

Congratulations again on winning a exhilarating sailing day for 10 people on board our sponsored Fidessa Fastwave II TP52 racing yacht.

With a professional crew onboard, guests can get involved as much or as little with the sailing as they like. The day will start with breakfast on the boat at the River Hamble, followed by sailing around the Solent with a stop ashore for lunch. No experience required.

It is really too late in the season to schedule a day now, so we will be back in contact with you in the spring to arrange a date.


Hvor heldig har man lov at vaere? Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal goere ved pladserne, men ender nok med at give de fleste til charity, da det da er helt umuligt at vaelge hvem der skal med og hvem der ikke skal. I hvert fald faar folk paa en eller anden maade lov at betale for fornoejelsen, for jeg kender adskillige charities der har haardt brug for pengene - og MANGE der vil give mange penge for saadan en dag. Jeg foeler mig lidt som julemanden og heldigvis har jeg tid at taenke over hvordan jeg kringler besaetningen.

Plain sailing... FEDT!

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Du er i en god stime lige nu - tillykke med det :)

Anonym sagde ...

Tina, jeg vinder aldrig noget, tror d u det har med at gøre at jeg aldrig spiller i noget, eller? ... Jeg har dog stort held i kærlighed!!!

Tina - omme i London sagde ...

Det maa saa vaere mit hat trick, for jeg har ogsaa held i kaerlighed...
- Og TAK Stine.

anjoe sagde ...

Et stort TILLYKKE skal du ha' fra Midtlolland. Du burde dyrke nogle flere konkurrencer, men sådan et held ;-)

Tina - omme i London sagde ...

Jeg arbejder paa sagen. :)