16 november 2007

Graffiti paa himlen

Imorges var der saa meget graffiti paa himlen. Jeg kiggede laengselsfuldt paa de mange streger paa himlen og droemte mig frem til den 31. December, hvor vi rejser til Canada i fjorten dage.

Alle stregerne synes at pege i den samme retning og alle flyene skulle sikkert et sted hen med sne. De floej i hvert fald alle i den generelle retning.

Solen var godt paa vej op over hustagene, da jeg gik hjemmefra og inden laenge stod solen klart paa himlen og gjorde graffittien endnu mere tydelig.

Da jeg naaede ned til stationen holdt der en "graffiti removal van" og der stod to maend og sproejtede paa noget maleri med fuld kraft paa.

Jeg kunne ikke lade vaere med at grine ved tanken. Stregerne paa himlen kunne de naeppe goere noget ved, men alle de mange "tags" paa stationsbygningen blev fjernet. Guderne maa vide med hvad, men det var godt nok effektivt!

Ingen kommentarer: