16 juli 2007

Vil du med ud og spise i aften?

Da jeg kom hjem fra arbejde blev jeg inviteret ud og spise. Ja, altsaa ud paa terassen. Det var foerste gang i aar vi spiste aftensmaden uden for og vi har endda tag over den del af terassen!

Uanset hvor sent paa aaret det er, saa er det altsaa fedt endelig at spise ude. Maden smager saa meget bedre og vinen og samtalen varer saa meget laengere. Nu haaber jeg det bliver muligt at gentage successen hver aften indtil vi skal paa ferie!

Oh, og der var saa meget mad at der er strammet an til i morgen ogsaa. Hmmm... jeg kan godt maerke at jeg ikke staar for koekkenet for tiden, men jeg synes nu ikke jeg vil kritisere, naar nu den stakkels mand er saa villig til at "goere"!



18 kommentarer:

Anonym sagde ...

Skønt at I har kunne været ude og nyde maden. :)
Her har det også været muligt i nogle dage nu.. SKØNT...

Jeres mad så forresten lækker ud.

Anonym sagde ...

Uhm ja lækkert ser det ud. Og ja det er dejligt at sidde ude, men der ligesom sjovere, når man har nogen at gøre det med ;-) Det synes jeg ihverfald. Sød mand du har, der bedriver mad til dig også ;-) - Ferie - hvornår og hvorhen?

Tina sagde ...

Uhmm det ser da ud til at han laver lækkert mad ;)
Vi kunne ikke have siddet ude her! Her har bare tordnet for vildt !!

Tina - omme i London sagde ...

Han laver skam meget laekkert mad, men det her lavede jeg nu. Det var bare noget stir fried boefkoed med groentsager, lidt brasede kartofler og ris! Det var det med at saette tallerkenerne i koeleskabet der ikke var min stil.
Ferie - Danmark og snarest; eller, naermere bestemt i midten af August. JUBIII

Anonym sagde ...

Gid en høj, sød og lækker fy ville lave mad til mig... *...suk!* så ville jeg spise ude hver dag (hvis det var det jeg skulle og kunne)

Anonym sagde ...

der skulle stå fyr og ikke fy

Lene sagde ...

Anette jeg kan følge dig ;-) jeg har den søde fyr, men han laver ikke mad :-(
Tina jeg elsker også at spise ude, det er bare alt for sjældent at vi gør det, fordi spisning tit bliver sådan noget midt imellem to opgaver, og så er det nemmere indendørs.
Til august så bliver der godt vejr i Danmark, har jeg bestemt :-)

Anonym sagde ...

Annette, jeg vil bare lige sige at i min erfaring er det ikke højden men drøjden man skal gå efter på mandefronten ... Snart gift på 13. år, tror jeg det er! ;-)

Anonym sagde ...

@Irene, neeeej... jeg ved det godt... du ved det er bare når man nu selv er så høj at man kan nå himlen, så vil man jo helst have en deroppe ad... så jeg ikke skal bøje mig for at kigge ham i øjnene.

Men de vokser vist ikke helt så meget her i Spanien, selvom de høje mænd findes her ;-)

Tina - omme i London sagde ...

Lene jeg glaeder mig - meget!
Irene og Annette; naar det indre er i orden, saa er det ydre det ogsaa. :o)))

Anonym sagde ...

Det er noe som er galt med siden din. Den er en av dem jeg er inne på daglig, men jeg får ikke lukket den, - og så får jeg opp en feilmelding. Det er synd, for jeg hygger meg sånn med den. Jeg har bedt min mann, dataguruen, om å se på det, og han sier det er noe galt. jeg forstår bare ikke hva. Gjør du?

Tina - omme i London sagde ...

Uha Hege, det ved jeg sandelig ikke. Jeg har ingen problemer med siden og har heller ikke hoert at andre har. Jeg er spaendt paa hvad guruen siger om sagen. :o)

Anonym sagde ...

Hej Tina,

Jeg har også problemet. I lang tid kom der et lille vindue, der ville have min User ID og password, men det er forsvundet nu. Resultatet er dog stadig det samme. Siden fryser og jeg må lukke og åbne exploren igen, hvorefter jeg fint kan komme ind.

Kærligst
Astrid

Tina - omme i London sagde ...

Gad vide om det er naar jeg opdaterer siden? I hvert fald maa det vaere et www.blogger.com problem. Jeg maa ind og kigge paa deres troubleshooting side!

Anonym sagde ...

Omme i Irland har vi ingen problemer med at læse siden, må jeg foreslå at alle forsøger at bruger Refrech (F5-knappen på keyboardet). Den slags kan hjælpe på mange problemer ...

Tina - omme i London sagde ...

Jeg har kigget paa www.blogger.com og de ser ikke ud til at kende til noget problem. Det er vidst lidt for teknisk for mig. Jeg haaber F5-knappe-raadet kan loese problemet!

Annette sagde ...

Hej Tina
Jeg har som flere har nævnt også haft problemer med at komme til at læse på siden. Den fryser fast og man må lukkes ned - men også den lille boks med anmodn. om login har været der - kunne minde lidt om noget msn-lign.
Men når man så kommer "ind" så er det utroligt inspirerende at læse hvad du ser i hverdagen på dine gå-ture....
Godt at I ikke er druknede i al vandet...
kh
Annette

Tina - omme i London sagde ...

Tak Annette. Nu tror jeg jeg har loest problemet. http://twishart.blogspot.com/2007/07/adgangsproblemet-er-loest.html (",)