29 juli 2007

Sommerfest i Oxo Tower

Fredag morgen da jeg ankom paa Cannon Street skinnede solen gennem skyerne, saa jeg snuppede lige hurtigt et billede af den bygning Lloyd arbejdede i paa et tidspunkt, for det havde jeg lovet at goere. Jeg havde dog advaret ham at han slet ikke ville genkende den, for den eksisterer nemlig ikke laengere!

Jeg gik ned til Holborn Viaduct, da jeg skulle til et moede i Holborn. Jeg elsker at gaa over broen med dens bombastiske figurer og symboler. Bare aergerligt at de nu skal staa side om side med disse grimme, groenne betonklodser, som formodentlig er en "anti terror" foranstaltning. Oev, hvor er det grimt!

Moedet endte med at vare hele dagen, saa jeg var godt moer da jeg endelig naaede paa kontoret efter klokken fire! Tilbage skulle jeg dog, for fredag aften skulle vi holde sommerfest i firmaet og det kan man da ikke gaa glip af. (",)

Vi startede med drinks paa Henry's, hvor fra vi blev samlet op i en flok taxaer og koert til the Oxo Tower, hvor vi havde et lokale for os selv i "tamesa" afdelingen af taarnet.

Vi blev fodret med kanapeer og god vin indtil ved 10-tiden, hvor taxaerne var paa banen igen, for at koere os videre til en natklub. Jeg havde nu bestilt min egen private chauffut ved navnet Lloyd til at hente mig, for jeg var alt for smadret til at tage paa natklub!

Paa vejen hjem begyndte det at regne; det var egentlig ganske hyggeligt, for jeg skulle jo ikke gaa hjem. Lloyd havde vaeret til yoga, saa han var virkelig sulten. Ergo stoppede vi ved Lundies paa vejen og fik en gang "jerk pork" med hjem.

Det tog godt nok ikke lang tid foer jeg sov den aften!

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Wot, not curry goat?

Tina - omme i London sagde ...

Nej, det var rigtig lang tid siden jeg havde faaet jerk pork - og jeg fik lov at vaelge. (",)

Anonym sagde ...

Med rice and peas yeah?

(Jerk Pork lyderhhh ... hvad skal jeg sige ... frækt eller noget ...)