24 juli 2007

Solen skinner fra en skyfri...

AAAH hvor fedt. Vi sad ude i middagspausen og noed solen paa de bare arme. Det foeltes som sommer og mindede mig om Juli maaned!

Imens jeg droemmer om solskin til mine hvide arme droemmer resten af landet om solskin til at toerre deres hjem og ejendele. Stakkels folk! Taenk sig at de mange steder ikke har hverken rindende vand eller elektricitet. De to ting der typisk adskiller den moderne verden fra resten af planeten!

Ahemmm... illustrationen har jeg vidst nok laant fra BBC, men jeg glemte sgi at snuppe urllen!
Vores fyr er gaaet i udu. Vi har vidst i flere aar at vi skulle have en ny og har for tiden kun varmt vand fordi vi har saadan en dypkogertingest i vores vandbeholder, som vi kan slaa til. Det er et hulens besvaer og koster en formue, men I det mindste har vi baade varmt og koldt vand - OG elektricitet!

Ingen kommentarer: