15 juli 2007

Det rumlede og rumlede...

Vi var hos en bekendt i eftermiddags og det rumlede og tordnede godt i det fjerne. Det var helt vildt lummert og temperaturen sted med en 2-3 grader paa meget kort tid. Vi snakkede meget om hvor vidt vi ville faa den lovede regn, eller om det slet ikke ville blive til noget?
Lige som vi skulle til at gaa derfra aabnedes der for himmelsluserne og saa skal jeg ellers ikke sige andet end det regnede! Det stod simpelthen ned i laarfede straaler, saa vi blev lige en kop kaffes tid laengere!

Da vi kom hjem var jeg lige et smut ude i haven for at nyde den skoenne duft efter regnen.
Der var simpelthen sjaskvaadt. Selv potterne jeg plantede til i sidste weekend havde faaet en ordentligt gang vand. Fedt, saa bliver jeg ikke noedt til at vande dem med vandhanevand. Vi har nemlig ikke faaet installeret nye vandtoender endnu, saa bliver noedt til at vande fra hanen denne sommer. Det er meget mod mine principper, men mon ikke det gaar en enkelt sommer, efter som jeg aldring har gjort det foer?

Himlen saa naesten (med lidt god vilje) ud som om der kunne komme huller i skyerne snart - altsaa ikke den slags huller der kommer vand ud af, men den slags solen kan slippe igennem!

2 kommentarer:

Lene sagde ...

Og her glædes vi over solen, så regnen må gerne blive væk i lang tid endnu.
Og tillykke, jeg hører du har fået direktørstatus :-)

Tina - omme i London sagde ...

Jow jow :o)